Poprawa wizerunku
Firmy, które mają wizytówki Google, pozwalają swoim klientom na wystawianie ocen dotyczących działania tych firm. Klienci są w pewnych przypadkach bezlitośni i wręcz za małe uchybienia dają takie oceny, których firmy nie chcą. Opinie Google nierzadko są szczere i bardzo obiektywne, a innym razem są w rzeczywistości krzywdzące, zatem w pewnych sytuacjach firmy decydują się na to, aby takie opinie usuwać, albo żeby kupować bardzo dobre opinie, które zrównoważą te złe.
Wiele firm kupuje opinie i wbrew pozorom to nie jest tak, że te opinie są kupowane tylko przez te firmy, które pragną się wybić. Tak de fakto opinie kupują wręcz te firmy z bardzo długim doświadczeniem i z wieloma różnymi ofertami. Niekiedy im więcej jest opinii, tym dodatkowo jest tych złych opinii, których firmy nie pragną. Wtedy w sieci pojawiają się wpisy zatytułowane „kupie opinie”. One pochodzą od firm, które chcą kupić dla siebie dobre opinie, bo albo ich nie mają, lub mają dużo złych opinii i wiedzą, że przez to zrażają do siebie potencjalnych przyszłych klientów. Żeby tak się nie działo, chcą jakoś podreperować swój budżet opinii i w tym właśnie celu kupują je w różnych miejscach. Poprawa wizerunku w takim przypadku umożliwia im zwiększyć sprzedać i przyciągnąć do siebie dodatkowo klientów, którzy będą zainteresowani ich ofertą. To wcale nie jest taka trudna sprawa. Wystarczy jedynie zakupić trochę dobrych opinii i już mamy wszystko załatwione. Klienci nie są zdziwieni tym, że inni ludzie nas kiepsko oceniają, bo złe opinie rozpływają się po prostu w natłoku tych dobrych i konkretnie można wpłynąć na to, jak ludzie taką firmę postrzegają.
Sprawdź również informacje na stronie: poprawa wizerunku.